miércoles, 21 de noviembre de 2012

os meus mellores amigos

-->
Mis mejores amigos


Ola son Manuel teño 9 anos cumpro 10 en decembro. Estou no parque as persoas están paseando os seus cans hai nenos xogando ao fútbol etc...As arbores están espidas, as follas no chan. Hai unha fonte con estatuas. O meu pobo esta todo cuberto de arbore sobre todo castiñeiros e . Hai moitas castiñeiras onde estou acostumbrado a xogar cos meus compañeiros ao fútbol, pero sobre todo con meu pai. Cos meus amigos xogo mais no equipo de fútbol, o sábado pasado nos tocou co pavillón perdímos 16-1 e este sábado nos toca co ponte en ourénse así que estamos bos e xa e de liga. No meu pobo hai un neno un pouco estupido que sempre anda pegándome un día metinlle unha patada e non quixo vir mais.Teño un tio de 17 anos esta en cuarto de eso porque repitiu 4 de secundaria.teño dous abós no carballiño e dous visabos tamen no carballiño e tamen os meus abos que son os meus veciños y ademais tamen viven os meus tios con eles. Os meus mellores amigos son: Yoel,Fernando,Nacho,Raúl,Alejandro,Dani e Jose. E as mellores amigas que teño son: Laura,María Victória,Lola,Rebeca e Laura Pinal..



Fin Manuel Glez Mosquera

No hay comentarios:

Publicar un comentario