martes, 28 de mayo de 2013

O meu selo de Ucrania

-->
O meu selo de Ucrania

Eu teño un selo de Ucrania

Como chegou a parar este selo a min?

Eu teño un amigo en Ucrania . Eu e a miña nai decidimos mandarlle unha carta mentres faciamos unha torta de maza que tiña moi boa pinta, entón fun o estanco a comprar un selo para mandarlle a carta a o noso amigo, escribímoslle unha carta decindolle que tiñamos moita ganas de velo que tiña que vir xa aunque estamos en crises lle e moi caro o billete que viñera e que pedira vacacións no seu traballo de azafata eu díxenlle que me respondera, respondeume a carta veu de Ucrania hasta Rusia a li foi onde colleu o avión e chegou hasta Ourense a li fun coller a carta en correos e así e como chegou este selo a min......

Laura Barroso Nogueira

No hay comentarios:

Publicar un comentario